❤❤چشمانم چکه میکند به گمانم....❤❤
❤❤چشمانم چکه میکند به گمانم....❤❤


من.....

در خلوت دلم ، در همنشینی با غمها ببین که چگونه میریزد اشک از این چشمها

این چشمهای خیس ، همان چشمهاییست که تو خیره به آن بودی در لحظه دیدار

میفهمی معنای دلتنگ شدن را ، میفهمی معنی انتظار را؟

.

 

نه ! دلتنگی آن نیست که مرا اینگونه محکوم به سکوت کرده است

انتظار آن نیست که اینگونه مرا محکوم به بیقراری کرده است

خیالی نیست ، من همچنان با خیال تو سر میکنم پس بیخیال…

بگذار در حال خودم باشم ، بگذار همچنان من دیوانه دیوانه ات باشم

مزاحم خلوتم نشو ، اگر مرا میخواهی سد راه اشکهایم نشو….

بگذار آرام شوم ، بگذار هر چه غم در دلم انباشته ، خالی شود….

این همان راهیست که هم تو خواستی در آن باشی

و هم من خواستم تا آخرش با تو بمانم

پس چرا به بیراهه میروی، چرا مرا جا گذاشتی و برای خودت میروی؟

مرحبا ، تو دیگر کیستی ، دست هر چه بی وفاست را از پشت بستی….

خودم میدانم بد دردیست عاشقی و همچنان بیمارم ، تا کجا میخواهی بمانی ؟

تا هر جا باشی من نیز میمانم…

عشق من هر از گاهی به یادم باشی بد نیست ،

هر از گاهی هوای مرا داشته باشی جرم نیست

چه کنم ، دلم دیوانه ی توست ، هوایش را داشته باش که

دلم تمام دلخوشی اش به توست…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:,

|
 


تو سکوت ميکني و فرياد زمانم را نمي شنوي ! يک روز ! من سکوت خواهم کرد و تو آن روز ...براي اولين بار مفهوم "دير شدن " را خواهي فهميد..

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

!!! gis0o!!!

 

شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391

 

حـالا.....
ماه من ..
28/11
من.....
بی تو ....
می فهمم.....!!!
عشق من....
نگران نباش.....
به چه مي خندي؟؟؟؟؟
من خوبم .......
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
برای تو .....
رفت....
میخواهمت….
تقدیم به استاد عزیزم ......
متن شعر Birkac Beden
نمی توانم.....

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان delam gereft dastam nevsht و آدرس kolbeyetanhai.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





❤❤زندگی زیبا میشود اگر...❤❤
❤❤تازيانه هاي غم (امير)❤❤
❤❤قلب سیاه❤❤
❤❤عشق ممنوع❤❤
❤❤everything❤❤
❤❤ایلیا❤❤
❤❤شب نقره ای ❤❤
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 23607
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1









ggirl.alone:






ggirl.alone:






.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->